Vil du prøveseile 2.4mR?

Har DU lyst til å prøve noe nytt? Ronny og Bjørn Ole arrangerer prøveseiling av 2.4mR på Gofarnes fra kl 18 og utover kvelden nå førstkommende onsdag! Det meldes om fine lette forhold, så alt du trenger å ta med deg er seilklær og vest.

Båten passer for alle, høy eller lav, stor eller liten, mann eller dame, ung eller gammel !

KS skal arrangere NC for 2.4 i september, hadde vært utrolig gøy med flere lokale deltagere her. Møt opp for en demo/prøveseiling

Karmøy Seilforening har egen 2.4mR som nå er totalrenovert. Denne kan du prøveseile, for å se om du finner båten og klassen interessant for videre satsing.

"Fønix" har gjennomgått en oppgradering iløpet av vinteren. Båten ble kjøpt inn i fjor av sponsormidler som kom inn på Norges Cup-arrangementet. Båten har nå fått et tilnærmet identisk oppsett som en ny og moderne 2.4. Dette gjør båten lettseilt og klar for de medlemmer som ønsker å prøveseile båten.

Miljøet har fått en god tilvekst iløpet av høst/vinter, og teller nå 10 båter fra Stord i nord til Stavanger i sør. KS har i dag fire aktive utøvere i klassen, og vi ønsker å blir flere. KS skal helgen 4. - 5.5 arrangere treningshelg for Vestlandsseilerene, så denne helgen blir det aktivitet på Gofarnes.

Ta kontakt med Bjørn Ole/Ronny/Øystein/Tom for prøveseiling og info!